שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

הדרכת נהיגה בשטח טרשי - מיצובישי פאג'רו

בעלי מיצובישי פאג'רו התקבצו להדרכת נהיגה בשטח טרשי באזור בן שמן. היה חלק עיוני וחלק מעשי ובעזרתם, גילו המשתתפים בסוף היום, שאם יודעים מה לעשות, אפשר להגיע עם הפאג'רו שלהם רחוק, גם אם הוא רק יצא מאולם התצוגה, עוד בלי מיגון ובלי הגבהה.

image

קצת קישורים לסיכום החלק התיאורטי:

מונחים באינציקלושטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP כתבות טכניות על השימוש בדיפרנציאל: שימוש בנעילת דיפרנציאל מערכות הבטיחות ברכב: הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק

החלק העיוני, נועד להסביר מושגי יסוד ברכבים רבי מינוע, בנהיגה נכונה, במערכות המיוחדות של הפאג'רו, אך בעיקר, להבנת הרציונל של הפעולות אותן נדרש נהג השטח לבצע, מול מכשולי השטח הטרשי. הפאג'רו דורש הסברים מיוחדים, כיוון שחלק מהמערכות שלו, שונות מאלה של שאר רכבי השטח, בקבוצה אליה הוא שייך. בסוף החלק העיוני, קיבלו המשתתפים מתנות מטעם כלמוביל, יבואן מיצובישי בישראל. סיימנו. זמן טוב לצאת לשטח.

image

החלק המעשי מתחיל בתירגול ניתוח הדרך המשתנה. המכשולים קלים מאוד ונועדו להקל על ההסבר וההבנה. רמת הקושי עולה מהר ובעקבותיה, מבינים המשתתפים את חשיבות הדיוק בביצועים.
טיפים לנהיגה בשטח :
טיפ לטיפוס עלייה טיפ לירידה תלולה טיפ לשבילים המהירים טיפ שיפוע צד טיפ ציוד בשטח

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

image

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

imageimageimageimage

image

תרגלנו מכשולים שונים, הסברנו איך ומדוע, יש לבצע פעולות שונות בכל אחד מהם, ראינו שלפאג'רו יש תשובה לכל תרחיש, אך להפעלה הנכונה שלו, יש חשיבות גדולה. בסוף היום יש למשתתפים כלים טובים להתמודד עם מכשולי השטח הטרשי. סעו בזהירות וניפגש בשבילים היפים של הארץ.

image

קישורים להמשך:

פרטים על הדרכת הנהיגה הבאה ללקוחות מיצובישי

לטיול מועדון פאג'רו הבא - הקליקו כאן

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

07 ביולי 2016 ב 11:56

המדריך

אחלה מדריך אין לא שני ושלישי באתר השטח היידד היידד היידד לבן אהרון!!!!!!